Pohybové studio

Buď fit

.

 .

Poslední lekce se uskuteční

.

v úterý 26.června. a ve čtvrtek 28. června. 

 

Jedná se o tak zvanou náhradní hodinu zdarma, která je určena pro všechny z kurzu, i ty, které ani jednou nechyběly.

Jak to bude od září? - začínáme 

.

v úterý 4.září a ve čtvrtek 6.září. 

 

.

!  Velmi efektivní cvičební kurz !

Na kurzovné lze čerpat příspěvěk VZP - 500 Kč.

 


Přihlásit se / mám zájem  

Komu je kurz určen: 

        • pro širokou veřejnost - muže, ženy i mládež od 16 let
        • pro cvičence, kteří doposud trénovali individuálně v posilovně
        • pro cvičence, kteří chtějí cvičení bez žádné náročné choreografie
        • pro Ty z Vás, kteří chtějí zábavnou a plnohodnotnou náhradu cvičení v posilovně

Velmi efektivní cvičební kurz, při kterém se cvičí s velkou činkou, jednoručními kotoučky či vahou vlastního těla s cílem vytvarování postavy, zvýšení kvality svalů vedoucí k vyšší spotřebě energie a spalování tuků.

Každý cvičenec si individuálně či za pomocí instruktora volí zátěž přikládáním či ubíráním závaží v závislosti na druhu cviku a vlastních fyzických schopnostech.

Důraz je kladen na precizní techniku provádění cviků.
V optimálním sledu procvičujeme všechny svalové partie po sobě rychle jdoucích sériích díky cvikům jako jsou dřepy, výpady, tlaky a zdvihy.

Provádíme více typů tréninků v jednom

          •  intenzivní silový trénink (podle zvolené zátěže může vést ke zpevnění ochablých partií nebo i k nárůstu svalové hmoty) tvarujeme, případně vytváříme svalovou hmotu
          • kardiovaskulární trénink (díky vyšší intenzitě se TF pohybuje na úrovni kardio tréniku a dochází k výraznému spalovacímu účinku) spalujeme tuky a zvyšujeme kondici

Cvičení je prováděno pod odborným vedením instruktora (správné a bezpečné cvičení).

Cvičenci jsou stimulováni hudbou a kolektivem.


Specifika  cvičení - cvičební lekce se po dobu kurzu nemění a to z těchto důvodů:

          • Dokonalé zvládnutí techniky cviků (snižujeme riziko úrazu a zvyšujeme účinnost cviků)
          • Pro kontrolu zvyšování kondice a síly (trénink od tréninku navyšujeme zátěž )

Toto cvičení je inspirováno cvičením z Nového Zélandu Body Pump Less Mills.
http://www.youtube.com/watch?v=f-yUXoo2bf0